Mascara recension

Nu äntligen har jag mat hemma! :D Så senare ska jag till och med laga middag åt mig själv, och då blir det varm mat... inte bara fil!

Ska berätta litegrann om den nya mascaran jag köpte förra veckan. Helt värdelös! Fy! Borstskaftet var så böjligt att stråna på borsten knappt kom emellan fransarna så mina ögonfransar blev en enda stor klump! Sen kom det alldeles för mycket mascara på borsten och det var svårt att dra bort mot flaskan (eftersom att borsten är rund) och det kom nästan bara med mascaraklumpar på borsten.

Nää, jag är riktigt besviken faktistkt. Jag tror dock den hade varit lite bättre om skaftet till borsten varit hårt istället för mjukt och böjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0