Mys med brorsbarnen

Hallå bloggen! Dåligt med uppdateringar, jag vet!! :/

Kvällen har jag spenderat med mina underbara brorsbarn, och Jon och Jessika självklart. :) Blev bjuden på gómiddag och Melvin har blivit så duktigt att han kan äta heeelt själv nu, stora killen! Klara såg ut som en liten prinsessa i sina nya kläder som hon har fått av sin farmor.

Tänkte här lägga upp en bild på prinsessan Klara för att ni ska få se hur otroligt fin och söt hon är, men bloggen bråkar.

Får se vad jag ska hitta på nu då... borde gå och lägga mig för att inte sova bort hela morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hejdu! :)

2009-06-22 @ 12:07:50
URL: http://stinasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0