Sådär ja! :D

Nuu, efter mycket om och men och många ändringar så bestämde jag mig tillslut! Det blev tre böcker för den totala kostnaden av 153 kronor, inte alls farligt!

Böckerna som nu är på väg hem till mig är:

- P.S Jag älskar dig
- Påven Johanna
- A walk to remember

Vad glad jag är!! :D
Nu ska jag gå och lägga mig... jag skulle ju försöka vända tillbaka dygnet så det gäller att jag tar mig upp imorgon. Ni som läser detta får gärna ringa och väcka mig imorgon någon gång (inte aaaallt för tidigt) och se till att jag verkligen kliver upp. Jag kan vara lurig, vill jag verkligen sova kan jag luras och säga att jag är uppe och vaken fast jag egentligen är halvt medvetslös... såå, var envisa!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0