Skitblogg

Halloj! Jag har inte haft någonting att skriva om idag och har egentligen fortfarande inte mycket att komma med. Direkt när jag vaknade imorse åkte jag och Malin till Strömpilen och shoppade lite. Jag hittade ett par blåa shorts och en söt klänning att ha i sommar! :) Malin köpte skor.

Mina böcker har kommit!! :D Men jag gjorde ju fel när jag beställde dom, brukar alltid välja att de ska skickas till OK här bredvid, men det glömde jag bort att göra nu så de hamnade i Täfte istället. Lite smådrygt. Men men, får hämta upp dom i dagarna!

Jaha, tänkte visa klänningen här... men blogghelvetet vägrar!

Kommentarer
Postat av: jennie

aaweesoomme :D

2009-06-19 @ 00:06:02
URL: http://jjennnie.blogg.se/
Postat av: Saga

Ja, somrar går ju som bekant i en ryslig fart så inte är det länge kvar tills vi har lillskrutten hos oss :D Längtar så himla mkt efter h*n nu så jag blir tokig!

2009-06-19 @ 00:15:01
URL: http://annmelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0