Skolan och ny bok

Jag fick sol idag, precis som jag ville! :D I skolan jobbade vi hela dagen med vårt grupparbete. Vi var jäävligt sega att komma igång och vi flamsade mest kändes det som, alla hade lämnat hjärnorna hemma i sängen. Men efter lunch kom vi igång lite bättre och vi jobbade på ganska bra, så vi känner nu att vi kommer bli klara imorgon utan att behöva stressa sönder oss och det känns bra.

När vi skulle åka in till stan nu i eftermiddag skulle en tjej i min basgrupp in på Akademibokhandeln på skolan för att köpa en bok hon kan ha och läsa på bussen. Då blev jag så jävla sugen på att själv köpa en bok, jag lovar... det är ett beroende. Hittade ingen på skolan men när jag kom in till stan gick jag på Åhlens, dom har ju fått in ett hav av pocketböcker. Så där inne stod jag och velade vilken bok jag skulle köpa i säkert 45 minuter innan jag tillsut bestämde mig.
Det blev Allt för min syster av Jodi Picoult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0