Rex med tjejerna

Jag håller verkligen på att vända på dygnet, och det är inte bra!! Idag vaknade jag 17.00 av att telefonen ringde... Nu är det skärpning!!

Igårkväll tittade jag och Malin på fotbollen, det gick ju åt helvete precis som man anade att det skulle gå... men alltid, inför varje landskamp, har man hoppet!! Jag tror alltid på Sverige men blir lika besviken varje gång!
Jag satt och groggade till matchen så efter ett tag blev jag sugen på att gå ut. Jessi, Lollo och Anna-Clara skulle ut på Rex så dår hakade jag gärna på! :D Det var vi och shlagerdansgolvet, äntligen lite BRA musik!!
Men DJ'en som alltid jobbar där... jag tror att han hatar mig! Haha, han måste ju tycka att jag är JÄTTEDRYG som alltid kommer och önskar att han ska spela Linda Bengzing! Han dissade mig fört i vad som kändes som evigheter, men jag stod där och gav INTE upp. Tillslut lutade han sig fram (säkert medveten om vad min förfrågan skulle bli). Men han spelade inte Linda :(. Inte undertiden vi var där iallafall, men vi gick efter ett tag så det kan ju hända att vi missade det. Men jag fick iallafall äran att dansa till Måns och Carola och gamla klassiker! :) Så jag var ganska glad och nöjd iallafall!

Jessi sov hos mig för det var så förbannat kallt inatt och hon skulle egentligen cykla hem till Höjden! Brr!



Malin ligger hemma i en hemsk migrän under fotbollen!
Så jävla söt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0