Woohooo, sommarlov i två veckor nu!

Inlägget jag skrev tidigare idag gick inte att publicera, jävligt irriterande!!

Jag är iallafall helt klar nu med uppgifterna och har nyss kommit hem från att ha lämnat in dom! :D Woohooo, grattis mig!! Så jääävla skönt det känns alltså! Nu har jag två veckors slappande framför mig innan jag börjar jobba. Det enda jag ska göra är att slöa, läsa, sova och dricka alkohol!

Jag försöker nu få med mig någon / några att gå ut och ta en öl med mig ikväll, jag vill INTE sitta hemma hela kvällen och uggla. Jag är på så bra humör, jag vill fira! Men folk är trånga på vissa ställen så antingen kan de inte eller så orkar de inte. Suuuuck!

Jag ska fortsätta ragga runt på folk, jag ger mig fan inte! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0