Bra start på dagen

God morgon! Vad fint väder det är ute!!! Nu ska jag skynda mig att bli klar så att jag hinner ut innan solen försvinner. Jag är tyvär ganska nyvaken... låg och läste länge igår vilket resulterade i att jag inte tog mig upp när klockan ringde.

Fick ett sms av Lollo imorse, hon har hittat mitt legg! :D Så jag ska försöka få tag på henne och höra när hon är hemma så att jag kan komma och hämta det.
Det hade tydligen ramlat ner i en sko :P. Fan va glad jag är över att det va hos Lollo!! Slipper jag ringa polisen och jag slipper fixa ett nytt ifall det inte hade varit där.

Nu är mitt kaffe klart och jag ska läsa lite bloggar!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jess

Är det "New Moon" som spökar...? ;)

2009-03-17 @ 12:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0