Det funkar!!

Jag fick e legitimationen att funka!! Tack Camilla för tipset! Huur, bra som hellst! Mitt humör har nu verkligen gjort en helomvändning! Blev på bättre humör av att umgås lite med Malin, det var braa! Sen när Camilla är så smart och kommer med tips som gör att allt funkar som det ska, då blir ju humöret ännu bättre!
Nu när jag gick in på CSN för att ansöka om bidrag fungerade dock inte det, blev nå fel på sidan.. haha, min tur alltså! Men det va inte hela världen. Jag kan testa imorrn igen! :D Eller senare ikväll!

Nu sitter jag och äter popcorn och dricker nyponsoppa, inte dumt alls! :)



Såhär glad blev jag när det funkade
Hahaha

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad bra att det funkade! :D

2009-03-03 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0