Fika med Saga

Hallojsan! Kom nyss hem från fikat med Saga! Det var riktigt kul att se henne! :) Vi skvallrade lite om vad folk gör nu förtiden, det e ju inte alla man träffar längre. Vad som händer med folk från klassen osv osv! Sedan blev det en del bebis-prat också. :) Känns som om det poppar upp bebisar till höger och vänster, och var och varannan är på smällen! Haha, men det är kul! Finns ju inget bättre än små knoddisar!! :D

Just nu sitter jag och läser lite bloggar och ska väl snart börja på med middagen, är dock inte så hungrig än efter fikat. Vad som händer sedan vet jag inte, ska läsa litegrann som vanligt. Ska kanske ta mig ann CSI spelet och försöka lösa fallet jag håller på med, men jag har fastnat litegrann och vet inte hur jag ska ta mig vidare..hmmhmm! Får se om jag orkar det!

Nu är det bloggläsning som gäller!

Kommentarer
Postat av: Emma

nejnej, bara kul att de fräsch ut osminkad : )



EC

2009-03-05 @ 20:00:33
URL: http://www.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0