Fredag!

Härligt med fredag! :) Inte för att det spelar någon roll för mig egentligen, jag har ju inte jobbat på hela veckan! Så det har ju nästan varit som en lååång helg för mig redag! :P Men, att det är fredag idag betyder det att det är melodifestivalen och andra chansen imorrn!

Men vad hämder idag då? Ikväll blir det typ fika med Emma om hon inte har ångrat sig! :P Vad jag ska göra fram tills dess vet jag inte... Försöka få CSN att funka och eventuellt ringa dit om det fortsätter vägra. Diska litegrann (Denna eeeviga disk!?). Sedan nog bara ta det lugnt, läsa litegrann kanske! :) Vill komma med en recension snart, vill läsa ut monsterboken Shantaram!! :D

Berättar väl mer när jag vet mer av vad som händer denna härliga fredag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0