Jag kunde bara inte låta bli

Som ni kan se nedan i Uppdatering av Boklistan kunde jag inte hålla mig från att börja läsa Om jag kunde drömma som jag lånade av Malin ikväll, trots att jag redan håller på med två böcker. Jag har läst 50 sidor och jag är FAST! Nog för att jag trodde att jag skulle gilla boken / böckerna eftersom att de blivit så sjukt populära. Sedan älskar jag ju vampyrer... och  då menar jag verkligen att jag ÄLSKAR, vampyrer... och ja, det är ju om vampyrer! haha! :) Så jag är nöjd hittills!

Så nu ska jag bara borsta tänderna och sen ska jag lägga mig och fortsätta läsa!

Vill tacka emma för den fina headern hon har gjort till mig, väldigt omtänksamt och gulligt av henne! :D Nu ska jag bara försöka hitta någon som har tid och lust att fixa min otroligt tråkiga blogg och göra den lite finare!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Emma

den är huuur mysig som helst : D tror att den blir snyggare på när jag svettats bort mina kärlekshandtag. hahah : D nawnanwnaw. hoppas det löser sig med designen snart Janie!



EC

2009-03-03 @ 12:27:06
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0