Jag vill ha glass!

Jag har precis sett American Idol och ätit chilinötter! Har varit grymt sugen på chilinötter hela dagen så när jag var och handlade fick det åka med en påse. Men jag blev så besviken! :( De var inte alls starka!!! Smakade nästan ingenting. Jag ville ha så att de nästan brändes i munnen (vilket iof är konstigt eftersom att jag inte är så förtjust i starka saker), så jag är inte fullt lika nöjd som jag vill vara just nu.

Nu vet jag iallafall vilka som är med i finalera i American idol! Kvällens avsnitt jag såg var "andra chansen". Nu är de 13 stycken och avsnittet jag ska se imorrn när jag hämtat det hos pappa kommer då vara det allra första finalavsnittet! Åååh så roligt! :D

Nu blev jag sjukt sugen på glass!!! Satan va gott

Kommentarer
Postat av: Saga

Hihi, tack för att du påminde mig ;) Kände nämligen att jag var sugen på något KALLT, och när du skrev om ditt glassug så kom jag på att jag ju har glass i frysen :D lysande!

2009-03-12 @ 22:20:42
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0