Jannas topp tre, American Idol avsnitt 14

Nu har jag precis sett andra uttagningen till finalenomgångarna i American Idol, det är tre som går vidare härifrån och jag har faktist exakt tre som jag vill ska gå vidare! Så jag hoppas att amerikanska folket tycker precis som jag och att det är just dessa tre som går vidare:

Snyggingen Adam        Allison med rösten      Sötnosen Kris
                

Haha, nu låter det kanske som att jag bara har valt killarna för att en är snygg och den andra är söt (ganska snygg är han dock också). Men så är dock inte fallet! Adam har en GRYM röst, han musikalartist egentligen - och det säger väl en del om att han har en kraftig röst. Sen erkänner jag ju att han blir ju inte sämre för att han ser grymt bra ut! :P
Även Kris var en av dem som sjöng bäst tycker jag. Sen ser han ju så söt och charmig ut att jag gärna vill ha honom som dekoration på en tårta och äta upp honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0