Jävla klant

Ikväll har jag och syrran varit på middag hos pappa, det blev taccos och det var mycket gott! :)
Jag är dock jävligt klantig, när vi skulle åka tillbaka till stan skulle vi åka förbi hos Malins föräldrar och hämta jackor till henne. Så tyckte Jennie att jag skulle springa :P, så jag sprang.. det var JÄTTEHALKIGT! Jag flög och helvete och landande på axeln så det smällde till i ryggen. Det gjorde inte så ont då, blev mest förvånad "Vart försvann marken" liksom.
Sen när jag körde bilen in till stan (jag övningskörde) så började jag få lite känningar i ryggen, när vi släpper av syrran hos mamma har det börjat göra ganska ont. Och nu sitter jag här, har ONT ONT ONT i ryggen och i nacken. Inte alls roligt, vet inte hur jag ska sitta riktigt. Har ingen värmekudde heller.. :( Jag bävar mig inför imorgonbitti när jag ska ta mig upp ur sängen ifall det blivit värre då... och det brukar väl vara så, gör ondast dagen efter. Jag får ta i massa trä och hoppas att det blivit bättre, även fast jag känner att det börjar göra mer och mer ont redan nu. Så jävla klantig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0