Klockan är mycket, sängen kallar

Har sett American Idol nu!! Spännande, spännande! Jag skrev sist jag hade sett att jag inte kunde se någon som jag ville skulle åka.. men ja, efter kvällens framträdanden har jag någon som jag kan tänka mig kan få åka utan att min värld rasar samman. Jag varken hinner eller orkar se urtröstningsavsnittet nu för klockan är mycket och jag ska upp tidigt till skolan imorgon. Vet inte ens om jag kommer orka läsa om min favoritvampyr ikväll!

Morgondagens föreläsning kommer att handla om EQ. Tror att det kommer vara intressant så jag ser verkligen fram emot det!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha verkligen!

Lycka till med skolan idag!

2009-04-01 @ 09:34:56
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0