Läsa / inte läsa?

Lite American Idol prat igen, som jag skrev fick man nu veta vilka som gick vidare från andra semifinalen. Tre skulle gå vidare och jag hade tre som jag ville skulle gå vidare!

Ni som inte vill veta ifall jag hade rätt eller inte ska sluta läsa nu - ifall ni ska se det som kommer sändas i Sverige som det gjort tidigare senare i vår!


Yeees! Jag borde fan sitta i den där jurryn!!! ALLA tre jag ville skulle gå vidare - gick vidare! kung kung kung! Så nu är det en glad och lycklig tjej som sitter här och skriver! Haha :D
Fick se vilka det är som tävlar i nästa semifinal och det va ingen där som jag redan har fått upp ögonen för så mycket så det är ingen jag tycker MÅSTE gå vidare innan jag har hört dem sjunga. Eller, jag har ju hört dem sjunga litegrann under tävlingens gång, men det är ingen storfavorit som det va idag. Jag hoppades så innerligt att Adam snyggingen skulle gå vidare ikväll både därför att jag visste innan semifinalen att han är GRYM och sedan är han ju så snygg så jag vill gärna titta på honom så länge jag kan. Och nu får jag ju det! Lucky meeee! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0