Läsning

Nu har jag 12 sidor kvar att läsa, men jag kommer inte orka se American Idol ikväll! Haha, är alldeles för trött plus att jag ska upp tidigt imorrn och fortsätta läsa.
Jag tycker dock inte alls att det är jobbigt att läsa, boken jag läser ju tycker jag är jätteintressant och jag har inte svårt att hänga med. Jag kan verkligen se de olika händelserna och exemplen som beskrivs i boken. Jag kan sätta mig in i sammanhanget och det underlättar jättemycket! Det som dock är drygt med all läsning är ju att det tar sådan tid! Sedan vet jag ju inte heller hur mycket av det jag läser som fastar och hur mycket jag kommer komma ihåg när det är dags att skriva uppgiften :P.

Ska iallafall unna mig att läsa Eclipse ikväll!! Så snart ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.

Nu ska jag läsa bloggar en stund och sedan ska jag avsluta det här.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0