Massa saker

Just nu är det kaaaoooos i min lägenhet! Mamma kom förbi med en massa saker jag behöver / inte behöver! Har äntligen fått byrån nu iallfall så nu kan jag få lite ordning. Färgen på den är HEMSK men jag ska måla om den när det finns tid till det. Fick även ett glasbord i bambu :P, och ett sängbord. Vet ju inte riktigt hur jag ska få alla sakerna här inne att passa ihop med varandra, men har man inga pengar så får man ta det som erbjuds! :)

Ikväll ska jag, jennie och pappa ut och äta på restaurang! :) Inte dåligt alls! Jag är sugen på indisk mat, men vi ha inte bestämt än vart vi ska vara. Får se vart det blir!

Nu ska jag styra å ställa lite här i lägenheten så det blir någon ordning iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0