Min dröm

Skulle ju berätta om min dröm jag hade inatt, egentligen var den inte så märkvärdig men jag tyckte att det var ganska kul.

Jag gick i skolan, vi satt i klassrummet och hade lektion... Och vem är då våran lärare? Det var det som va så roligt! Joo, Simon Cowell från American Idol! Haha, och han var precis sådär ironisk, elak och bitter som han brukar vara när han sitter i jurryn i Idol. Haha, jag tyckte då att det var jättekul när jag vaknade.
Jag och Malin, tror jag det var, försökte hela tiden komma på olika sätt att ta oss ut ur klassrummet... för att rymma typ. Haha, men han var hela tiden på oss och gav oss olika elaka, jobbiga uppgifter vi var tvugna att göra och satte sig vid vårt bort och var allmänt otrevligt så det blev svårt för oss att smita.

Det var ganska komiskt sen när jag vaknade! :P Är jag kanske lite väl besatt av American Idol när jag till och med har delar av det med i mina drömmar? Men det är ju så braaa!



Jag tror att han tyckte såhär bra om att ha oss som elever! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0