Min lördagkväll

Hej hej! Idag känner jag mig som en ny människa! Sitter här och dricker kaffe samt funderar på hur min dag ska bli.
Jag skulle behöva åka till täfte och hämta American Idol igen eftersom jag tydligen har tappat bort USB-minnet som jag hade två avsnitt på. Borde dock hämta min mobil hos Lollo fört så att jag har någonstans att lägga avsnitten. Men jag vet inte om Lollo är hemma och jag kan inte ringa och kolla om hon är hemma. Så, jag vet inte riktigt hur jag ska göra idag.

Ska väl skriva några rader angående lördagen.
Jag är överlycklig över att Uggla inte vann!!! Men jag röstade bort nästan alla mina pengar på EMD. :P Det var jätteroligt hemma hos Lollo, massor av folk och vissa som man inte träffat på år och dagar. Där syftar jag främst på en kille som jag var dödligt kär i i sjuan. Kan ju säga att han har ju inte blivit fulare med åren, han var jättehet!! :P Jag tror dock att han märkte att jag tyckte det.. haha, jag flörtade nog ganska hej vilt.

När jag väl kom till Rex, efter diverse missöden, hade jag jättekul! Men jag hade tappat mitt legg så jag var tvungen att åka hem med taxin och hämta mitt pass innan jag kunde gå in. Hade ju även tappat / glömt min mobil. Men jag tog mig in tillslut och det var skitkul!

Efter Rex och efter nattmat på Max for jag, Jessi, en finne, en tjej i Jessis klass? och en Rick på efterfest på Liljansberget. Där fick jag sjunga Singstar så jag var supernöjd! Tog sedan taxi hem typ klockan 5 på morgonen.

Jaaa, det där va väl min lördagkväll! :P Nu ska jag fundera ut hur jag ska göra idag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0