Nära ett psykbryt!

jag blir tokig! Idag satt jag på banken i över en timme, när det var min tur var jag glad för jag fick hjälp av den söta killen och det hade jag suttit och hoppats på hela långa väntetiden.
Han förklarade för mig hur jag skulle fixa e-legitimation själv när jag kommer hem och sen hjälpte han mig med att ändra lösenordet till telefonbanken (eftersom att jag slagit fel tre gånger och det nu var spärrat).
Jag gick hem igen i snövirret ganska glad, men lite smått irriterad på vädret... men övervägande glad iallafall. Kom hem, slänge in tvätt i maskinen och satte mig för att fixa allt detta!
Internetbanken säger att jag måste instalera JAVA, jag har det redan på datorn men antar att det är en gammal verson så jag tar bort det och följer instruktionerna hos swedbank och instalerar en ny verson av JAVA. Försöker fixa ID't igen, swedbank säger att jag INTE har JAVA, klickar på JAVA ikonen på datorn och säger att jag vill instalera det igen. Min dator säger då att det redan är instalerat. Jag provar starta om datorn, swedbank säger fortfarande att jag INTE har JAVA. Så jag instalerar det IGEN. Nää, Swedbank tycker fortfarande inte att jag har JAVA.
Så vad gör jag nu då!? Bryter ihop och börjar gråta, så känns det! JAG HAR JU FÖR I HELVETE NYASTE VERSONEN AV JAVA! Den swedbank vill att man ska ha, men det duger tydligen inte! Jävla helvetes skit-teknik säger jag så!!! Måste jag nu sitta ännu fler timmar på banken och köa, jävla skit!

Pissväder är det ute också! Jag vill inte!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men du Janna, testa att byta webbläsare? Tex om du har internet explorer så byt till firefox och kolla om det funkar bättre då :)

2009-03-02 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0