Så många minnen

Fikat med tjejerna ikväll var mycket trevligt! Det var jättekul att höra hur alla har det nu för tiden och vad de gör och sådant. Vi gick laget runt så alla fick uppdatera om vad som händer, Sagiz hade ju förståss den största och roligaste nyheten men ingen av oss hade ju missat det! ;) Men då blev det bebisprat igen, mys mys! :D Tina kände stressen, haha!
Vi åldersnojjade oss också när vi insåg att det är två år sedan vi tog studenten.. huvva! Känns som det va nyss!

Efter det gick jag till Malin för att långa den andra boken i Twilight serien, så nu har jag att göra ikväll! Denna är nu på engelska, ska  bli lite kul och se om jag tycker det är bättre på engelska eller inte. Det brukar ju ofta va så.

Nu ska jag fila lite till på recensionerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0