Skor!!

Jag hittade för ganska länge sedan ett par skor som jag absolut vill ha, har tidigare inte haft råd att köpa dom. Nu har jag det och jag vill bara gå och köpa dem.. NU! Men jag vet orkar inte springa dit själv. Känns trist att gå dit ensam enbart för att köpa skorna. Tänkte att min syster kunde följa med mig idag när hon kom in till stan, men det kunde hon inte. Jag är livrädd att de ska försvinna! Men jag kan kanske springa dit imorgon efter skolan istället. Jag borde ägna hela den här dagen åt att läsa.

Är klar med ena boken nu! :D Så nu har jag bara en bok kvar, den är dock tjockare än den förra så jag hoppas att den är lika intressant.

Ska köpa skorna om en timme ungefär! :D Malin ville följa med mig!! Så nu kan jag läsa ytterligare ett tag med motivationen att läser jag en timme så får jag köpa skorna sedan! Aaah!! :D Hoppas så in i helvete att de finns kvar i storleken jag ska ha nu då, annars kommer jag börja gråta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0