Snart gäller det

Nu borde jag hoppa i säng, kommer inte kunna sova... jag är nervös! Jag börjar ju skolan imorgon!! Frågan är ju hur detta kommer gå!? Tur att Malin är så snäll att hon följer med mig och ser till att jag hittar rätt (alla som känner mig vet ju om min totala avsaknad av lokalsinne).
Jag börjar klockan nio så jag borde försöka få lite sömn, men just nu är jag ganska uppe i varv så vet inte om jag kommer lyckas somna. Läsa brukar ju alltid fungera som avslappningsmetod, det är ett jättebra sätt att få tankarna på annat håll. Men jag har just nu ingenting att läsa eftersom att jag inte vill börja på en ny bok ikväll när jag får den tredje Twilight boken imorgon. Så jag testar väl att sova och fungerar inte det får jag ta en bok iallafall.


Dagens drog, köpt för mina sista pengar! Väl spenderat va? :D

Håll tummarna för mig imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0