Solen skiner, underbart!

Godmorgon! Titta vad klockan är, och jag är vaken! :) Jag hade i och för sig inget val eftersom jag var tvungen att gå ut med hunden. Så nu har vi precis varit ute och jag sitter här med en god kopp kaffe och två mackor.
Jag måste faktiskt säga att Vad fint väder det är ute!! Hur trött jag än var imorse är jag nu glad att jag inte sov bort en sådan här fin och solig vårdag! Jaa, det könns verkligen som vår i luften nu! Underbart!

Hur ska man fördriva tiden idag nu då när man är uppe så här tidigt? Jag ska väl vänta med att mamma och Pär ska komma hem, efter det duscha och sedan ska jag väl vandra hemmåt. Jag ska även skriva en bokrecension.

Hoppas detta blir en bra söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0