Söndag 29/3 - 2009

Vet någon hur fotbollsmatchen slutade igår? Vi satt och såg 70 minuter av den, men det var inte så spännande så vi gav upp och såg Twilight istället. Edward får gääärna hoppa in genom mitt fönster och ge mig nattliga besök! ;)
När filmen var slut ville jag se den igen! Haha! Men ja, måste ju säga att boken är så himla mycket bättre. Det hade jag dock förväntat mig att jag skulle tycka. Filmen slutade lite sent så jag fick sova hos Jessi, missade sista bussen hem. Hon har en jäävligt skön bäddsoffa!

Nu tvättar jag lite och har även diskat undan. Ska slänga i mig ett paket nudlar snart tror jag och sen ska jag åka till Bror och Jessica. Ska vara barnvakt till Melvin imorgonbitti och då blir det smidigast ifall jag sover där!
Jag måste ta med mig lite skolarbete så jag får nåt plugg gjort, det är dags att sätta igång nu.

Lånade Eclipse och Breaking dawn av Jessi nu också!! Som jag har längtat!! Men jag vet inte om jag vågar börja läsa nu när jag har så mycket att läsa från skolan! :P Känns som om jag börjar läsa dessa böcker nu kommer jag inte kunna sluta! Men jag får göra det som ett belöningssystem, att läser jag si och så mycket i det vi ska läsa från skolan, då får jag läsa en stund i Twilight-böckerna! :P

Nu ska jag läsa lite bloggar, äta nudlar å sen börja plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0