Storm

Det är ju näst intill storm ute! var tog min fina, varma och soliga vårdag vägen som jag hade hoppas på?? Kommer ju blåsa bort idag när vi är ute!

Jag kom på när jag kom hit till pappa att jag har ju glömt att ta med mig mitt USB minne, inte heller har jag mobilsladden! Så nu kommer jag ju inte kunna få med mig American Idol som jag hade planerat!! :( Vad ska jag göra nu då!? Gud vad arg jag blev!
Jag försöker nu packa ner filen för att se om det går att skicka den till mig själv på nåt sätt, men det står att det är femton minuter kvar av nerpackningen och jag börjar om tio. Undra om jag ska låta det packas ner medan jag är och jobbar och sen hämtar jag det när jag skatill bussen. Hoppas ingenting blir fel bara! :P

Nä, nu blir det att börja klä på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0