Tio skivkontrakt, någon?

Jag vet inte hur jag ska klara av att följa American Idol i år!! Alla är så himla himla duktiga och nu vill jag inte att någon ska åka längre. Ikväll va de elva stycken kvar och jag hade bara EN tjej jag tänkte kunde få åka... tack och lov åkte just hon. Men nästa vecka då? Vem fan ska åka nästa vecka? Vill ha kvar nästan alla nu... Visst, har någon till som inte är superfavoriter, men de gör så pass bra framträdanden att de endå inte skulle behöva åka.

Jag har fyra favoriter som ABSOLUT inte får åka... eller fem favoriter, men vi kan ju inte ha fem vinnare!? Så, det betyder att mitt hjärta kommer krossas någon vecka framöver. Kanske är det nu till veckan... vem vet!

Ett framträdande ikväll, Danny ( jag har pratat om honom tidigare och visat bild på honom ), han var så duktig och gjorde det såå himla bra att jag satt här med full gåshud och tårarna rinnande ner för mina kinder. Så fint, så fint!

Så samtidigt som jag vill fortsätta titta på mitt älskade American Idol vill jag nästan inte. Kan inte alla vinna!? haha... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0