Upp med tuppen imorrn?

Vad ska man hitta på imorgon då? Malin ville att jag skulle följa med henne upp till universitet på förmiddagen, får se om jag tar mig upp till det. Hon skulle ringa och väcka mig, men jag kan ändå inte lova någonting. Måste upp ca 10 då och jag har försökt ta mig upp till 10 varje dag i flera veckor, det går inte alls bra! :P Jag måste verkligen försöka vända tillbaka dygnet nu innan skolan börjar, annars blir det jobbigt. Så det skulle alltså vara superbra ifall jag lyckas ta mig upp imorrn!

Förutom det får jag väl se vad dagen har att erbjuda. Jag hoppas det är soligt och fint imorgon med så att man kan vara ute och njuta.
Jag har inte så mycket mer att tillägga just nu, så jag säger God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0