Give me more!

Ååhåå, jag läste ut New moon igår!! Jag kan knappt vänta på nästa!!  Ylva har lånat boken av Malin och jag hoppas hon läser ut boken snabbt, för när hon är klar ska jag låna den.
Nu är ju bara frågan ifall det är värt det att börja läsa någon annan bok medan jag väntar? Jag menar, hon kommer vara klar med boken inom några få dagar. Och ifall jag har börjat på en bok när jag får Breaking dawn så kommer jag ju helt och hållet dumpa den boken.
Visst, det går ju att läsa flera böcker samtidigt, jag brukar normalt läsa två st, men då läser jag en på bussen och en hemma. Breaking Dawn kommer jag att läsa hemma och en bussbok har jag redan. Jaja, får se vad jag gör. Kanske hittar någon lättläst kort bok.

Nu borde jag återigen försöka ta mig ut i solen! Men även idag har jag ingen aning om vad jag ska ut och göra.
Gå till biblan kanske? Det är mitt favoritställe när jag har lite att göra. Det är lugnt och skönt, och det finns hur mycket böcker som hellst. Jag blir som ett barn i en godisaffär! :D

Hoppas ni får en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0