Jag hoppas, jag hoppas

American Idol är slut för ikväll och det var rätt personer som åkte! Det var Michael Jackson tema denna vecka och jag måste väl säga att det inte var alla som imponerade på mig. Men mina tre favoriter va grymma! :D Självklart... höhö!
Kelly Clarkson var där och gästade, hennes nya låt var braa!! Så nu får jag försöka fixa hem hennes nya skiva som släpptes... förra veckan måste det ha varit? :)
De berättade även att VARJE vecka kommer en gammal American Idol artist gästa programmet... Vet ni vad det innebär!? Förhoppningsvis kommer min ÄLSKADE Chris Daughtry va med en vecka! Jag kan knappt vänta!! Om han inte är med kommer jag bli sååå besviken!

 
 

Nu har jag jääätte ont i ryggen efter att ha legat och glott på datorn i flera timmar. Ska borsta tänderna nu och lägga mig för att läsa! Så bra, så bra, så bra!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0