Sockerchock

Blääh, boken jag läser nu är inte alls lika intressant och rolig som den förra! Eller, visst är det intressant men den är skriven på ett jobbigare rätt. Den förra boken var mer lättläst.
Höll på att somna när jag läste tidigare så jag gick till OK. Nu har jag suttit och tryckt i mig massa socker! :P Sprite, muffins som min älskade lillasyster bakade till mig och tuttifrutti godisar. Köpte en chokladkaka också, men den e kvar. Ska läsa i en timme nu har jag tänkt och klarar jag det får jag se American Idol, och då ska jag äta chokladen!

Missade sista avsnittet av Den rätte för Rosing ikväll också. Fick ett sms av mamma. Jag hade totalt glömt bort det. Vet dock inte om jag hade haft ork att gå dit och se det heller, skulle bara bli stressad av att veta att jag kunde fördriva tiden mer effektivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0