In till byn en sväng

Goddagens! Här sitter jag och äter limpmackor med ost och dricker kaffe, inte dumt alls!
Idag ska jag in till byn och lämna in tidsrapporterna och jag ska ÄNTLIGEN få dra hem American Idol! Som jag har längtat!!! Annars kommer dagen vara ganska lugn, måste diska när jag kommer hem men det e ju sådant man måste göra tyvär. :P

Jag tvingade mig själv att sluta läsa inatt bara för att jag var så trött. Så jag antar att även denna dag kommer bestå av lite läsning! Men jag hoppas att jag kan avvara iallafall några sidor av läsning till Shantaram och att jag inte baaara sitter med näsan i Om jag kunde drömma , haha. Grejen är ju den att jag vill ju läsa båda två, båda är ju bra... fast på väldigt olika sätt.

Nu ska jag göra mig i ordning så jag slipper stressa till bussen sen! :)
 Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jess

Håller också på o läsa Stephanie Meyer nu! (på engelska dock) Helt galet! Första natten innan jag skulle upp på praktiken läste jag till halv 4... sjuka människa... Säger ju att jag fan inte kan läsa böcker om jag inte har semester..blir så besatt!!!!!

2009-03-04 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0