John Blund har gått vilse igen...

Jag kan inte sova.

Har haft en fin lässtund i ungefär en och en halv timme. Slutade läsa för att jag var trött, men sömnen uteblev tyvär... Verkar som om John Blund gått vilse inatt igen. Borde köpa honom en karta och en kompass så att han hittar hit... det e ju inte första gången han inte dyker upp.

Så. vad gör man då? När man är för trött för att läsa men ändå inte kan sova?
- Jooo, man bloggar! :)

Har egentligen inte så mycket kul att skriva. Vill att någonting ska hända nu, eller ja inte exakt NU kanske men just nu i mitt liv. Känner mig rastlös på allt. Jag blir ju faster igen om ca två månader och det är så kul att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv!! :D Men vad ska jag hitta på fram till dess då?
Börjar skolan snart, det kommer bli spännande och förhoppningsvis roligt! Jag är spänd och nervös. Det kommer säkert bara vara gamla förskolelärare och jag på kursen, haha! :P Nejmen det kommer säkert bli bra!
Den stora frågan är ju bara om det kommer GÅ bra. Det var länge sedan jag pluggade, och när jag gjorde det var jag inte särskillt bra på det. Kommer jag minnas hur man gör?

Men som sagt, ingenting som händer NU. Jag bara fördriver dagarna på olika sätt för att få dem att gå. Känns ganska meningslöst.
Jag har så mycket jag VILL göra... och saker jag BORDE göra men inte orkar ta tag i. Och just nu känner jag ingen som hellst drivkraft till någonting. Att jag inte känner drivkraften gör mig bara ännu mer frustrerad för då känner jag att jag slösar bort tid och är en lat jävel som borde lyfta på arslet och ta tag i mitt liv.

Ja ni, gott folk. Det är inte lätt att leva alltså. Haha, skämt & sido...

Kommentarer
Postat av: Saga

Faster igen? Vad har jag nu missat? :o

2009-03-04 @ 10:40:50
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0