Vad ska jag göra med allt!?

Guud vad mycket saker det är överallt! Blir alldels matt bara av att titta runt i lägenheten och jag vet inte hur jag ska göra med allt! Har saker jag inte vill slänga, men som nu ligger i en kortong inne i lägenheten... kartongen vill jag ju få bort men vill inte ta fram sakerna för jag vet inte vart jag ska ha dem!!

Micron står iallafall inte längre på golvet och det är ju bra! :P Även brödrosten och min vattenkokare står upp på byron nu istället för på golvet, mycket bättre!
Mitt största problem nu är väl vart jag ska sätta alla böcker, jag har ingen bokhylla! Jag har ju samlat på mig en hel del böcker och de tar ganska mycket plats... VART SKA DE!? Jag vägrar packa ner dem någonstans, mina böcker ska va med mig!

Puuuh, näää dags att fortsätta! Så här kan det inte se ut när jag kommer hem glad och mätt från middagen ikväll.. då kommer jag dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0