Vill ha nåt ordentligt

Hej hej! Jag gör fortfarande inte mycket av värde... lyssnar på Backstreet boys i och för sig! Hittade precis en låt jag aldrig hört som tydligen ska va med på Millenium albumet? Den måste vara med på en utökad utgåva av den och inte orginalet!
Lillsyrran kommer snart hem, ska väl vänta på henne och sen tänkte jag hoppa i säng. Börjar faktiskt känna mig lite trött och jag vill hinna läsa litegrann.

Jag hoppas så innerligt att Ylva har hunnit läsa ut tredje Twilight boken på måndag så att jag får den då! :D Vill ha någonting BRA att läsa nu, jag börjar bli rastlös över att inte ha en ordentlig bok i handen.

Jag e så himla rastlööös!! Aja, nu ska jag sluta skriva ovärda saker och hoppas på att morgondagen kanske blir mer spännande. Jag tvivlar dock på det eftersom att det är söndag.. och söndagar är alltid dö-dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0