Bus-Melvin

Nä, nu ska jag sova. Jag är helt slut! Och då har jag bara varit vaken cirka 12 timmar... Jag har nya sängkläder och finns det någonting som är skönare än att sova när man precis har bytt sängkläder!? Heelt underbart!

Jag måste bara berätta om min underbara charmtroll till brorson som nu är 1 år och 3 månader om jag inte har helt fel?
Idag var jag och hälsade på dom innan jag gick och såg eurovision hos Jessi. Så stod han bredvid mig i soffan och slet och klappade lite i mitt hår. :P Så började jag slänga med håret (skakade lite på huvet så håret for fram och tillbaka), och det tyckte han va skiiitkul! Så han började göra likadant... haha. Så han böjde bak huvudet och "kastade med håret", det roliga är ju då att han är snaggad och har inte så mycket hår att slänga med. Så det underhöll vi oss med ett bra tag. Så underbart charmig han är lillkillen alltså!!
(Tror nästan att jag hade roligare än han :P)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo melvin är 1 år 3 månader 1 vecka och 3 dagar gammal



2009-05-13 @ 13:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0