En ny tunika

Dagen idag var ganska så lugn. Jag hade tagit in betdydligt mer än jag trott att jag hade gjort när jag läste boken. Och läraren gick även igenom hela boken på föreläsningen så det gjorde ju allt ännu lättare! :P

När vi hade slutat får jag och en tjej i min grupp ner på stan för att handla nåt att ha på oss imorrn och för att gå på systemet. Vi har nämligen klassfest imorrn! :) Det blir säkert roligt och jag ser fram emot det! Jag hittade en söt tunika på Gina som jag ska ha! Hoppas bara att det är ganska varmt för vi planerar att grilla, men vi sa att regnar det så får vi beställa pizza. Så som sagt, vi ska först grilla och sen ska vi gå hem till en kille som bor i en fyra så vi ryms allihopa!

Nu ska jag käka någon middag. Mamma kommer snart förbi med en film jag ska se ikväll! Jag är så glad för jag kan verkligen unna mig att se på film ikväll, för jag har ingenting jag MÅSTE plugga ikväll! Det känns så jäävla skönt! Bara slappna av och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0