Ingen alkohol för mig ikväll

Jag har verkligen haft fullt upp idag, knappt varit hemma alls! Som jag skrev igår var jag på skolan 8.15, vi var klara med vår fallbeskrivning vid 10.30 så då käkade jag lunch och sedan gick jag till mariehemsängarna och tittade på lite brännboll. Sedan gick jag till Höjden och hämtade Melvin och lekte med han. Vi träffade Jessi och hennes kompisar, Melvin tyckte att dom var roliga och skrattade åt det mesta! Söta barn!! Vi gick sen till en lekpark och grävde i sanden och gungade.
Efter att jag gått hem med Melvin, myst med Klara lite och pratat med Jessika och bror en stund så satte jag mig på en buss hem. När jag kom hem slängde jag i mig min middag, som bestod av fil och müssli samt en macka, på stående fot och hurtade sedan hem till Malin. Umgicks med henne ett tag och sedan tog jag bussen tillbaka till Höjden för att träffa Jessi.

Vi har haft en lugn och fin kväll hemma hos henne och sett Highschool musical 1 & 2, jag kan verkligen se dom där filmerna huur många gånger som hellst! :D Vi tänkte se trean också men vi var ganska trötta och slita. Så vi får se den en annan dag.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag har som sagt varit vaken från 7.30 imorse.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0