Jag är på rätt bra humör just nu! :)

Skönt, nu är jag hemma igen... och jag behöver inte gå till skolan förren nästa måndag! Aaah! :D Dock har jag MASSA att göra så det blir ingen slapparvecka för mig bara för det. Men skönt att inte behöva röra mig till skolan iallafall!
Jag ska verklugen försöka vara duktig i veckan och sprida ut pluggandet lite så att jag inte sitter där torsdagnatt och panikpluggar (arbetet ska vara inne på fredag).

Nu vet jag väl inte riktigt vad jag ska hitta på. Äta någonting och sen läsa en stund, och då inte plugg-läsa utan fritidsläsa. Behöver en liten paus, sen ska jag plugga ikväll igen. Har litegrann att skriva.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0