Jag kommer inte bli blind!

Fy fan, fy fan, fy fan! Det går så dåligt med mitt pluggande idag!! :( Både därför att jag inte har någon aning om vad jag ska skriva, vet inte riktigt vad de vill att jag ska få fram, samt att jag har en förbannad jävla huvudvärk som suttit i sig i tre dagar nu som vägrar försvinna! Den sitter precis bakom/i ögonen och det gör svinont varje gång jag rör på ögonen. Vet inte om det är ögonen som har ont så att det gör att jag får huvudvärk eller om jag har huvudvärk som gör att jag får ont i ögonen. Jag vågar inte använda linserna och jag fick för mig idag att jag skulle bli blind helt plötsligt... Ja, jag vet. Kommer ju inte bli blind, men tanken satte sig och gick inte att få bort. Till slut lyckades jag somna en stund och när jag vaknade så var tanken inte lika panikartad.

Jag har inte varit utanför lägenheten på hela dagen heller... borde kanske ta mig ut en stund och få lite frisk luft. Då kanske jag piggnar till litegrann och blir lite mer motiverad.

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0