Just do it

Godmorgon! Nu är jag äntligen klar med denna förbannade jävla skituppgift, och jag svär! Det är det sämsta ever! Kommer säkert få skriva om den, helt garanterat. Men nu är jag iallafall klar med den och har någonting att lämna in idag.
Måste skriva ut uppgiften på mammsens jobb, sen irra runt som en galning för att försöka hitta vart fan jag ska lämna in det för att till sist hinna med bussen som går till byn 12.20 och åka in och jobba. Tagga! NooOoOooo... jag vill bara krypa ner under täcket igen och gömma mig, så känns det. Är trött, trött, trött.

Det enda positiva med att jag måste röra på mig ut är att jag kan köpa en macka att äta till frukost. Har ingenting i frukostväg hemma för tillfället, så när jag kommer till universitet ska jag köpa mig en stor och smarrig macka!

Nu ska jag börja göra mig i ordning!
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0