Kulturnatta

Jag har varit på stan hela långa dagen i regnet. Var och tittade på syrran som sjöng i en talangtävling, jävligt duktiga va hon och tjejen hon sjöng med! -stolt storasyster- Käkade lunch med pappsen, syrran och hennes kompis och efter talangtävlingen gick jag mest runt.

Nu är jag hemma och har diskat undan litegrann, ska ta och börja städa snart. Syrran kommer och ska städa här också för jag har lånat ut lägenheten åt henne och hennes kompisar ikväll. Mina vilkor var att hon skulle städa innan och städa efter, men jag ska nog hjälpa henne att städa nu innan folket kommer. :P
Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, vill ju inte direkt sitta här med småbarnen och titta på när de festar. Haha! Hoppas att det inte regnar ikväll så att man kanske kan dra ner på stan.
Aja, får se vad jag hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0