Min säng är min bästa vän

Man ska passa på och sova när man kan göra det! Satan va trött jag var igår när jag kom hem. For direkt och köpte pizza när jag kom till stan efter jobbet, gick till Malin och käkade den och umgicks lite. Tror dock inte att jag var världens trevligaste sällskap för jag var så jääävla trött.
Jag kom hem vid 20.00, stupade direkt i säng och har sovit fram till 10.00 nu. Fjorton timmars sömn, ja tack! :P Det var jäävligt skönt och välbehövligt vill jag lova.

Jag ska nog inte göra nåt särskillt idag. Ska börja städa strax för det behövs verkligen. Skulle behöva fixa en bok vi ska läsa. Jag hade redan en av böckerna hemma som vi fick välja på och jag hade sagt att jag skulle läsa den. Sen i onsdags säger en av tjejerna i min grupp att hon börjat läsa den (vi ska läsa olika böcker inom gruppen). Jag orkade inte börja diskutera skiten så jag får välja en annan bok helt enkelt.

Läste ut Breaking dawn nyss!!

Kommentarer
Postat av: Saga

Ja, balkongen är rätt stor också så det är kanon :) Grabbarna kommer dock få ett jävla sjå med flytten då det ju är en smal brant trappa i lägenheten.. jag är glad att jag har graviditeten att skylla på så jag slipper lyfta stora tunga saker ;)

2009-05-08 @ 13:35:52
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0