Slöande och tv-tittande

Vilken slö kväll, vad skönt! Jag har legat och sett på TV (Dr House och nåt program om englands kust som gick på kunskapskanalen). Sen låg jag och läste ett tag och nu sitter jag bara här och väntar på att Arkiv X ska börja om 1 timme och 15 minuter! :)

Jag har ingen skola imorrn så jag ska sova ut ordentligt! Sen ska jag försöka ta mig till stan och kanske köpa någonting nytt att ha på mig imorgonkväll, vi ska nämligen ha klassfest! :D Det är en tjej som har fyllt 24 år och det ska bli kul, jag tyckte vi hade jättekul på förra klassfesten så jag har höga förväntningar! Tyvär så har NH nu sommarstängt så vi kommer inte kunna gå dit sen... :(

Vet inte om jag nämde det, men vi fick tillbaka uppgifterna vi lämnade in om första delen i kursen. Jag klarade det!!! Behöver inte komplettera någonting och jag är så sjukt nöjd!! Hoppas bara att "mapp 2" gick lika bra, för den kämpade jag med och har ingen aning om jag skrev om nåt som var relevant! Haha, får hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0