Solen lyser på insidan också

Hemma och mätt i magen, det är jag! :) Jag är på bra humör också! Mitt bra humör ligger nog i att jag hade en bra dag igår, en stor sten försvann från mitt hjärta. Träffade Erik, han kom förbi med en kartong med saker som är mina.
Självklart kommer jag att länge, kanske hela livet, bära på dessa skuldkänslor. Men efter gårdagen känns allt bara så himla mycket bättre! Jag kan kanske gå vidare ordentligt och jag behöver inte vara livrädd varje gång jag går på stan. Vi kommer kunna prata med varandra när vi stöter ihop och vi kommer kanske till och med kunna umgås som vi sa att vi skulle försöka få tid till att göra snart. Ni anar inte hur lycklig det skulle göra mig om vi kunde umgås och ha kul! Enligt mig har han all anledning att avsky mig, så att han ens kom hit och träffade mig och stannade kvar här i två timmar och att vi kunde sitta och prata som gamla goda vänner var så otroligt skönt! Han var ju min familj i två år, det är ingenting man (iallafall inte jag) bara kan glömma bort och kasta iväg. Jag tror inte att någon kan det, man kan inte bara kasta bort två år av sitt liv och låtsas att det inte har existerat.

Så jag är otroligt glad och tacksam att han kom hit och ville stanna för att umgås och prata en stund. Det betydde så sjukt mycket för mig! Nu blir jag sentimental och tårögd här, men... Ni fårstår mig säkert. Han var ju mitt allt så pass länge och jag är så glad över att han överhuvudtaget kan prata med mig idag. För jag tycker fortfarande att jag inte förtjänar det.
Jag bryr mig fortfarande otroligt mycket om honom och det gjorde mig så glad att se honom så välmående! Jag önskar honom allt gott här i livet! För han är en otroligt bra människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0