Sommar, sommar, sommaaaaar

Tjohoo! Vilket härligt väder det är idag, man blir bara så himla glad! Det blåser litegrann tyvär men solen värmer på bra ändå. Jag har varit och umgåtts med Malin en stund nu och kom precis hem. Ska snart hoppa i duschen, jag har en dejt senare! :P Vi träffades igår också och han är riktigt rolig och sådär, får se hur det går idag. Vi ska gå och käka först och sen får vi väl se vad som händer.
Mitt problem just nu är att försöka välja vad jag ska ha på mig, vill inte vara för uppklädd samtidigt som jag vill känna mig fin. Hmmhmm, det där med att välja kläder är inte riktigt min grej, jag tycker mest att det är jobbigt.

Det känns inte alls som om det är söndag idag och det gör mig så glad! Jag har ingen söndags.ångest alls! Kan bero på att jag inte har någon skola förrens på torsdag samt att solen lyser så det är inte så svårt att bara på bra humör.

Jag vill avsluta med att uppmana alla att gå ut i solen och äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0