Vad fan hände igår?

Det var den stora frågan jag och järngänget ställde oss imorse. Dock har jag haft jävligt kul och det var en fest som aldrig verkade ta slut! :P Det var bra människor där, mina täftegrabbar och såklart Stina! Allt jag kan säga är: Jag gillar Stina! :)
Sen var det lite annat folk där, For3's kompisar... de var riktigt trevligt. Det var först två killar som var med från början och grillade med oss och va med enda från mitt på dagen. Senare kom några av deras kompisar och vissa av dom, ja satan vilka jävla puckon. Haha, där på morgontimmen bråkade jag med två av dom, riktiga jävla puckon alltså!

Jag slocknade på soffan på den inglasade verandan 8.00 imorse och vaknade tre timmar senare, lagom sliten alltså! Har sovit här hemma heeela dagen, från 14.00 när jag kom hem fram till 20.30.

Lite bilder från kvällen:


Glassar i solen, livet kan vara ganska skönt! :D

Det var väldigt svårt att få med Stina på bild


Vi spelade ett spel, bryggan? Hette det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0