Vi spolar tillbaka och ändrar lite

Hej bloggen! Det har varit dåligt, dåligt, dåligt med uppdatering idag jag vet. For som sagt till mammsens jobb och skrev ut uppgiften och sen åkte jag till byn och jobbade. Jag hade stängningen idag, första gången jag har stängt själv.. det var spännande och lite stort! När jag slutat körde pappa mig till stan, jag käkade middag och såg ett Grey's och for jag, Malin och Alex och spelade kubb med hjärngänget.

Nu har jag precis sett klart säsong två av Grey's... kan ju säga att jag gråter som ett barn. Så där skulle det ju inte alls sluta!! :( Jag vill inte! Det skulle ju sluta braaa, med klockor och allt! Inte skulle det sluta så häääär....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hmm... Är det nån som lyckats få dej att fastna i grey´s anatomy?? Bra jobbat!!

2009-05-16 @ 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0